• وبلاگ : !...جرمم اين است : من خودم هستم
  • يادداشت : گمان...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 37 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    فقط ارديبهشت!پلي موافقي؟

    اين آبانيام كه ما رو كشتن!

    فقط تير!

    اوه بالاخره تموم شد

    يك زن متولد آبان آنچنان اعتماد به نفسي دارد كه اصلا لازم نمي بيند براي زندگي از قوانين و رسوم و آداب پيروي كند. او خود را ملزم به پيروي از هيچ قانوني جز قانون اراده و ميل خود نمي داند.

    يك دندگي و تلافي كردن يكي ديگر از خصوصيات زن متولد آبان است. اگر به او يك دروغ بگوييد، او به شما دو دروغ خواهد گفت. اگر شما يك هفته با او حرف نزنيد، او دو هفته مهر سكوت بر لب خواهد زد. به اين ترتيب، اگر مي خواهيد از كار او انتقاد كنيد، بهتر است آن را به عهده كس ديگري واگذار كنيد، زيرا هر انتقادي موجب دو ماه قهر او مي شود. او از خطاهاي كوچك شما، به شرط آنكه بفهمد روي منظور خاصي در آن نبوده است، در مي گذارد. اين نكته را هم به خاطر داشته باشيد كه حس تشخيص در اين زن به اندازه حس انتقام جويي او قوي است، پس مي توانيد مطمئن باشيد كه خوبي هاي شما را هم نيز دو برابر جبران خواهد كرد.

    زني كه در هشتمين ماه سال متولد شده است، بسيار قابل اعتماد است، اما هميشه اين احتمال وجود دارد كه پاي برتري و غرور او در ميان باشد كه در اين صورت وضع كلي تغيير پيدا مي كند. زن متولد آبان نسبت به افراد پر قدرت و شايسته و لايق شديدا وفادار است و در مقابل به افراد ضعيف النفس و نالايق گوشه چشمي هم نمي اندازد. ارزش فراواني كه زن متولد آبان ماه براي دوستي روابط انساني قائل مي شود، استثنايي است. او دوستان خود را از بين افراد طبقات بالا و هوشمندان انتخاب مي كند و سپس اشخاصي را كه واجد ارزش هاي لازم براي دوستي با خود تشخيص مي دهد براي تمام عمر نگاه مي دارد و بقيه را مانند زباله دور مي ريزد. در طبيعت و ذات اين زن عزمي آهنين و استقامتي بي پايان به وديعه گذاشته شده است.

    زن متولد آبان با ترس بيگانه است و در عرصه مشكلات خود را به آب و آتش مي زند و در دل طوفان به سوي هدف مي شتابد و با جرأت فراوان با مخاطرات مواجه مي شود و سرانجام او را مي بينيم كه به گونه اي شگفت انگيز بر تمام موانع پيروز شده و موقعيت برتر خود را حفظ مي كند.

    اين زن بسيار رازدار است و خدا مي داند كه در گنجينه دل خويش چه اسراري نهفته دارد. او سخت مايل است كه به اسرارديگران واقف گردد، در حالي كه هيچگاه مقابله به مثل نمي كند و يا آنچه را از ديگران شنيده است، هرگز بازگو نمي نمايد( مگر اينكه اين كار موجب برد و يا موفقيت او بشود.)

    آنچه در اين مورد مي توان گفت اين است كه هرگز سعي نكنيد به اين اسرار پي ببريد. در دل اين زن يك بخش خصوصي وجود دارد كه هرگز كسي موفق به راه يافتن به آن نمي شود. اين بخش ازقلب و روح او منحصرا از آن خود اوست.

    نهاد اين زن سرشار از يك صبر ايوبي است اما به علت تسلط بر نفس خيلي خوب مي تواند اين حس خود را نيز مثل احساسات ديگر خويش تحت كنترل بگيريد و تنها در يك مورد است كه او نه مي تواند و نه مي خواهد كه از اين صبر استفاده كند و آن هم موقعي است كه پاي عشق در ميان باشد.

    او به آن عده از خانم ها خود كه حالت زن كدبانو، مادر فداكار و امثالهم را دارند، ديده حقارت مي نگرد، زيرا معتقد است كه زن از لحاظ قدرت روحي چيزي كمتر مرد نيست.بايد به شما بگويم كه چشمان جذاب و پرحالت دخترآباني شايد خيلي بهتر از خودتان افكار شما را بخواند، در نتيجه تقريبا اين احتمال به هيچ وجه وجود ندارد كه بتوانيد يك نقشه پنهاني در مورد او به موقع اجرا بگذاريد. يكي از آن جملات رومانتيك و عاشقانه اي را كه براي هر كسي خيال انگيز است، زير گوش او زمزمه كنيد و ببينيد كه چطور نگاه نافذ و سرد خود را به شما مي اندازد و چطور به شما مي فهماند كه فكرتان را خوانده است. به قول يكي از روانشناسان معروف، زن متولد آبان يك دستگاه كامل فكر خواني است، به اين ترتيب فقط مطالبي را عنوان كنيد كه صادقانه به آنها اعتقاد داريد، در غير اين صورت او حركات و گفتار شما را نوعي توهين به خود تلقي خواهد كرد.

    به شما توصيه مي شود كه هر كار مي كنيد بكنيد اما به او توهين نكنيد. او در مقابل توهين و تحقير عكس العمل از خود نشان مي دهد. از كساني كه ندانسته به او توهين كرده اند، بپرسيد تا بدانيد كه شدت عكس العمل او در مقابل توهين آنها چه بوده است. همين قدر مي توان گفت كه او مي تواند حس انتقام جويي شديد خود را در وراي يك لبخند و يك خونسردي ذاتي و ظاهري پنهان نگاه دارد.

    از عجايب طبيعت قدرت عجيب اين زن در ايجاد ترس و تشويش در دل دشمنان است و به قول معروف بر پشت دشمنان او از ترس عرق سرد مي نشيند و اين كار را با آنچنان مهارت و تبحري انجام مي دهد كه بسياري آن را حمل بر سحر و افسون مي دانند..


    متولدين‌ آبان‌ ماه‌ در عشق‌ و عاشقي‌ بسيار احساساتي‌، عاطفي‌ و فعال‌ هستند. ارتباط عاشقانه‌ به‌ نظر آنها امري‌ مقدس‌ است‌ و از بعد معنوي‌ به‌ آن‌ مي‌نگرند.زماني‌ که‌ عاشق‌مي‌شوند، در خلسه‌ فرو مي روند‌ ...

    هي روزگار .....

    علاقمنديها: صداقت‌ و حقيقت‌، عوامل‌ پنهان‌ و اسرارآميز، درگير بودن‌ در کار،کارهاي‌ معنادار و عميق‌، برخورداري‌ از قدرت‌ قانع‌ کنندگي‌.

    بيزاريها: بسنده‌ کردن‌ به‌ اطلاعات‌ سطحي‌ و کم‌ مايه‌، سودجويي‌ و منفعت‌طلبي‌،مشاغل‌ و کارهاي‌ موهن‌ و سبک‌، ارتباطات‌ و روابط سطحي‌ و کم‌ مايه‌، تملق‌، چرب‌زباني‌، چاخان‌ گويي‌، گزافه‌گويي‌، اغراق‌ و چاپلوسي‌.



    نام‌ افراد مشهوري‌ که‌ در ماه‌ آبان‌ متولد شده‌اند:
    ماري‌ کوري‌
    مارتين‌ لوتر

    زن متولد آبان طناز و زيبا، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضي اوقات جاه طلب است. زن متولد آبان داراي يك زيبايي عميق و اسرار آميز است.( او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است



    متولدين‌ آبان‌ ماه‌ پر شورترين‌، مقتدرترين‌، پر حرارت‌ترين‌ وپيچيده‌ترين‌ افراد به‌ شمار مي‌آيند. حتي‌ زماني‌ که‌ به‌ ظاهر خونسرد، آرام‌ و خويشتن‌دار مي‌رسند، درونشان‌ پر از جوش‌ و خروش‌ و انرژي‌، عاطفه‌ و احساس‌ است‌. درواقع‌ درست‌ مثل‌ آتشفشاني‌ هستند که‌ زير آبهاي‌ آرام‌ قرار دارند و هر لحظه‌ ممکن‌است‌ که‌ فوران‌ کنند، ولي‌ افرادي‌ که‌ تيزهوش‌ و زيرک‌ محسوب‌ مي‌شوند، از آن‌خشونت‌ مهار شده‌، قدرت‌ بي‌حد و حصر و شخصيت‌ هيپنوتيزم‌ کننده‌ شان‌ و درعين‌ حال‌ آرامش‌ و خودداري‌ ظاهرشان‌ آگاه‌ هستند. همراهي‌ با آنها در اجتماعات‌ وگردهمايي‌هاي‌ اجتماعي‌ مرسوم‌ خوشايند است‌، چون‌ آنها در حين‌ بحث‌ و گفتگو بافکر، با ملاحظه‌، موقر، محترم‌، متين‌، خوددار و در عين‌ حال‌ با محبت‌، خوش‌ رو،خوش‌ برخورد، با نزاکت‌ و مهربان‌ هستند، گاهي‌ اوقات‌ نگاهشان‌ آن‌ چنان‌ نافذ وعميق‌ مي‌شود که‌ اطرافيان‌ خجالتي‌ و کمرو تحت‌ تأثير قرار مي‌گيرند و احساس‌مي‌کنند که‌ در مقابل‌ آنها بي‌دفاع‌ هستند

    .
    آنها در ظاهر کناره‌گيري‌ از کانون‌ فعاليت‌ها و توجهات‌ را ترجيح‌ مي‌دهند ولي‌ درعين‌ حال‌ افرادي‌ که‌ آنها را خوب‌ مي‌شناسند، متوجه‌ هوشياري‌ زيرکانه‌ آنها مي‌شوندکه‌ جزيي‌ از شخصيت‌ وجوديشان‌ به‌ شمار مي‌آيد. آنها نيازمند انضباط فردي‌ هستند،چون‌ قادرند ويژگي‌ها و خصوصيت‌هاي‌ منحصر به‌ فرد خودشان‌ را شناسايي‌ کرده‌ وبه‌ همين‌ دليل‌ از افراد ديگر متمايز شوند. در حقيقت‌، آنها به‌ راحتي‌ قادرند از قدرت‌خويش‌ در جهت‌ خير و يا شر استفاده‌ کنند. آنها شديدا پيگير، مصر، سمج‌ و با اراده‌هستند، از عقيده‌ راسخي‌ برخوردارند و در عين‌ حال‌ عميقا حساس‌ هستند و به‌ آساني‌تحت‌ تأثير عواطف‌ و احساسات‌ دروني‌ خودشان‌ قرار مي‌گيرند. به‌ همين‌ دليل‌ نيز به‌راحتي‌ صدمه‌ مي‌خورند و اگر مورد توهين‌ يا بي‌حرمتي‌ قرار بگيرند، به‌ سرعت‌برانگيخته‌ شده‌ و خشم‌ و عصبانيت‌ بي‌امان‌ و خطرناک‌ خود را بروز مي‌دهند. گهگاهي‌ آن‌ چنان‌ رک‌ گو مي‌شوند که‌ تا آخر عمر دشمناني‌ خطرناک‌ براي‌ خودشان‌مي‌تراشند، چون‌ بيش‌ از حد دقيق‌، موشکاف‌ و عيب‌ جو هستند و اگر از کسي‌خوششان‌ نيايد، تظاهر به‌ دوست‌ داشتن‌ را امري‌ شديدا دشوار تلقي‌ مي‌کنند.

       1   2   3      >